Често задавани въпроси
1. Каква е причината за евентуално неодобрение при регистрацията на моя профил в JobsChallenger?
- При създаването на потребителски профил е необходимо да спазваш всички правила за неговото правилно функциониране. Провери дали си попълнил изрядно всички задължителни полета, дали си въвел коректно данните си, дали не си използвал нецензурна и некоректна информация. Ако всичко ти се струва правилно, остава да провериш дали си въвел правилно имейла си, на който всеки потребител получава линк за потвърждение на профила си.
2. Мога ли да регистрирам повече от един профил?
- Регистрирането на повече от един профил е нежелателно. Колкото по-качествено е изграден и попълнен твоят основен профил, толкова повече ще нараснат шансовете ти за генериране на повече сключени сделки.
3. Защитени ли са данните ми, които публикувам при регистрация на профила ми?
- Да, данните, които всеки потребител публикува в процеса на регистрация са защитени (Виж „Общи условия“ и „Политика за Поверителност“). Но, всички данни, които потребител публикува в личната си кореспонденция в рамките на платформата JobsChallenger са обект единствено и само на негова персонална отговорност.
4. Заплаща ли се публикуването на обяви в JobsChallenger?
- Публикуването на обяви в JobsChallenger е абсолютно безплатно.
5. Има ли ограничения в броя на публикуваните обяви?
- Имаш възможност да публикуваш неограничен брой обяви, в които предлагаш или търсиш услуга.
6. Какъв е срокът за валидността на една нова обява?
- Всяка една ново публикувана обява е с валидност от 30 дни. Ден преди това ще получиш известие с възможност да я подновиш за нов период от 30 дни.
7. Колко често мога да подновявам обявите си?
- Бутонът за подновяване на обявите ти ще бъде активиран на всеки десети ден от публикуването и.
8. Колко често мога да редактирам обявите си?
- Имаш възможност за неограничен брой редакции по всяко време, тъй като прецизността на посочените от теб параметри е важна за успешната им реализация.
9. Как мога лесно да публикувам обявата си отново, ако съм пропуснал срока за подновяването и тя е архивирана (изтекла)?
- Ако си пропуснал срока за подновяване, можеш да влезеш в профила си по всяко време, да кликнеш в линка на съответната архивирана обява и да натиснеш бутона „Публикувай обявата“. Същата е поредността в действията и ако искаш да изтриеш архивирана обява.
10. Какви действия да предприема в случай на неодобрени обяви и те не са публикувани?
- В случай, че не одобрим и не публикуваме твоя обява, ще откриеш причините в секция „Обяви за модериране“. Обичайно това се налага, когато не са попълнени всички задължителни полета или са използвани нецензурни и неправомерни думи, както и информация, която не отговаря на правилата за публикуване в JobsChallenger.
11. Кой е най-добрият начин за публикуване на успешни обяви?
- Виж секцията ни „Как работи JobsChallenger?“. Там ще откриеш конкретни и ясни стъпки за публикуването на обяви в платформата.
12. Как най-лесно и бързо да открия търсена от мен услуга?
- За да откриеш търсената от теб услуга е необходимо първо да попълниш информацията в посочените от платформата филтри, след което да сортираш резултатите според личните ти приоритети.
13. Каква е разликата между това да търся услуга в „Предлагани обяви“ и да създам обява, която публикувам в „Търсени обяви“?
- Когато търсиш услуга в „Предлагани обяви“ е нужно да пишеш съобщения до всички или избрани от теб потребители, които отговарят на твоето търсене и след комуникация помежду ви да откриеш изпълнител на услугата. В другия случай, когато публикуваш обява в „Търсени обяви“, тогава можеш предварително да опишеш всички твои критерии и ще ти пишат само тези, които се съгласят с условията ти за време на изпълнение и зададено възнаграждение за извършването на услугата.
14. Гарантира ли платформата JobsChallenger, че услугата ще бъде извършена качествено и навреме?
- JobsChallenger е посредник, който улеснява връзката между търсещи и предлагащи услуги, но не носи отговорност за качеството на изпълнението им, както и не получава комисионна след завършване на услугата. Всички уговорки за крайна цена, място на извършване, време и срокове за реализация, са приоритет единствено и само на страните в сделката.
15. Къде и как мога да подам оплакване, в случай на некоректно извършена услуга?
- След завършването на всяка една търсена от теб услуга, можеш да влезеш в профила на избрания от теб човек или фирма и да напишеш своя коментар, както и да дадеш своята рейтинг оценка.